parcham سرمایه گذاری برای تولید

 معصومه رحیمی

 

 

 

 

 

سمت :

 مدیر خدمات پرستاری

 

مدرک تحصیلی :

 کارشناسی ارشد پرستاری

 

شماره تماس :05831510000

  داخلی: 4416

سابقه کاری :23 سال

ایمیل: 

emamreza@nkums.ac.ir

 

 

 

شرح وظایف :

  • برنامه ریزی در زمینه های ارتقاءکیفی وبهبودمستمر فعالیت های ارائه خدمات مددجویان
  • گردآوری اطلاعات از :

-مرکز شامل :نمودار سازمانی مصوب.هدف.نوع فعالیت.گزارات ماهیانه وسالیانه.گزارش حسابرسی پرستاری.پرونده های کارکنان.مصاحبه باکارکنان

-مدد جویان : بر حسب نوع بستری.نیاز.مراقبتی.خدمات ارائه شده

-منابع شامل نیروی انسانی(پرستاران.بهیاران.کمک بهیاران.تکنسین هاوکاردان های اطاق عمل وهوشبری وسایرکادر وابسته)ساختار فیزیکی.امکانات وتجهیزات

شرکت فعال درنهادهای سیاست گذاری ودیگر کمیته های درونی سازمانی

  • تعیین اهداف(کوتاه مدت.میان مدت.دراز مدت)مبتنی بر نیازها جهت تامین حفظ وارتقاء سلامت  وارتقاءسطح سلامت ورفاه اجتماعی ممدجوبیمار باتوجه به خط مشی های مرکز متبوع وپیشنهاد به مقامات ذی ربط
  • تعیین خط مشی واتخاذ روش های مناسب وعیین جدول زمان بندی برای رسیدن به اهداف مورد نظر
  • برنامه ریزی جهت تشکیل وشرکت در کمیته های خاص باشرح وظایف مدون(آموزشی.پژوهشی.کنترل ونظارت کنترل عفونت و...)
  • ارائه راهکاربهینه  به مسئول وایجاد شرایط مناسب جهت استفاده بهینه از منابع موجود به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر
  • تدوین واجرای برنامه های آموزش به بیماروانواده درسطوح مختلف پیشگیری
  • ایجاد هماهنگی ومشارکت فعال دربرنامه ریزی های بهداشتی.درمانی وتوانبخشی
  • جلب مشارکت تیم بهداشتی مرکز برای  دستیابی به اهداف
  • ایجاد هماهنگی دربرنامه های آموزشی بالینی دانشجویان گروه پرستاری
  • مشارکت درتنظیم بودجه جهت فعالیت های مرکز
  • تعیین وپیشنهاد بودجه مورد نیاز واولویت بندی آن ها جهت اجرای برنامه های پرستاری
  • مشارکت درطرح های پژوهشی
  • برنامه ریزی وپیشنهاد جهت پیشگیری از عفونت (کنترل عفونت)
  • انجام برنامه ریزی وهمکاری با سایرواحدهای ذی ربط درجهت ارتقاء دانش ومهارت حرفه ای کارکنان پرستاری
  • ارائه راهکارهای اساسی دربرنامه ریزی جهت تامین رفاه کارکنان تحت نظارت با همکاری سایر واحدهای ذی ربط
  • تعیین برآوردسطوح مختلف نیروی انسانی موردنیاز بخش های پرستاری براساس استاندارد های علمی
  • تعیین حدودوانتظارات وعوامل عملکردی درره های مختلف شغلی با توجه به امکانات وشرح وظایف مصوب
  • بکارگیری نیروی انسانی براساس توانایی افراد درشیفت های مختلف کاری
  • پیشنهاد ومصاحبه با داوطلبان وانتخاب افراد صلاحیت دار ومعرفی آنها به کارگزینی جهت به کارگیری
  • پیشنهادانتصاب وانتقال کارکنان تحت نظارت به ریاست مرکز جهت واحدهای ذیربط
  • تصمیم گیری درمورد مرخصی ها .ماموریت هاو...کارکنان گروه پرستاری
  • رهبری وهدایت واحدهای ذیربط در جهت تحقق اهداف سازمانی
  • ارائه الگوی مناسب پرستاری با برقراری ارتباط موثر،عملکرد مطلوب،حسن رفتار شغلی و...
  • اتخاذ تدابیر لازم وارائه راهکارهای اساسی درجهت ایجاد تقویت انگیزش درکارکنان (تشویق وتنبیه) گروه پرستاری
  • اداره جلسات داخل وخارج مرتبط با وظایف واحدها
  • تشکیل واداره جلسات اختصاصی وویژه درجهت حل مشکلات واحد های ذیربط با بهره مندی از فن آوری ها علمی حل مسئله
  • تامین نیاز های آموزشی کارکنان شامل:آشناسازی پرسنل جدیید الورد با مقررات خط مش ها

 

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید