مسئول امور اداری
مهندس علی مقیمی
مدرک تحصیلی : مهندسی تکنولوژی معماری
سابقه کار: 13سال
شماره تماس:05842228111
داخلی182
emamreza@nkums.ac.ir
امور اداری مجموعه ای است که تقریباً درتمامی ادارات از ادارات کوچک تاسطح وزارتخانه با مسئولیتهای
مشابه انجام وظیفه می نماید وهمان طوری که از نام آن پیداست،مسئول ایجاد نظم.حفاظت وحراست از مقررات
ومصوبات قانونی واداری واجرای صیحح قانون در اداره می باشد.این واحد زیر نظر رئیس اداره بازیر مجموعه های
زیر فعالیت می نماید.
شرح وظایف :
- برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
- صدور احکام کارگزینی از قبیل احکام انتقال ، ترمیم حقوق ، مرخصی ، معذوریت ، ترفیع طبق مقررات
- صدور احکام افزایش سنواتی و ترمیم ضریب حقوق سالیانه پرسنل با رعایت قوانین و مقررا ت مربوط
- انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند (پایان طرح خدمت ، بازنشستگی ، فوت)
- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیرلازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدید الورود اعم از تشکیل پرونده – ثبت اثر انگشت در دستگاه تایمکس –تشکیل کارت مرخصی و اعلام تاریخ شروع بکار آن ها به مراجع ذیربط
- تهیه لیست گواهی انجام کار ماهیانه کارکنان و ارسال آن به واحد امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایا
- نظارت بر انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل از طریق دستگاه تایمکس
- پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تأخیر در ورود دارند
- تهیه لیست اضافه کار و ارجاع به امور مالی جهت پرداخت
- ثبت مرخصی پرسنل بصورت روزانه در سیستم
- پیگیری و صدور احکام مأموریت اداری کارکنان
- بروزرسانی آمار و اطلاعات پرسنلی و ارجاع به مقامات بالاتر
- نظارت بر انجام امور بایگانی و رسیدگی به پرونده های کارکنان
- پیگیری امور رفاهی کارکنان از قبیل حق لباس ، جیره غیر نقدی ، مروز کارمند و...
- انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام ما فوق